Dagens träning

2012-03-18 @ 17:52:55 Träning Permalink

Tränade med alla kaniner idag. Det blev en kombinerad krok- och rakbana men nivån anpassad efter kaninen (med andra ord så fikc Molly hoppa lågt och Stisse och Hoppsan några nivåer högre).
Hoppsan: Hade bra fart och klarade hindren bra. Blev dock lite stressad på slutet. Fick dessutom en "bula" i pannan när jag satte upp luggen på henne. Hon ser ganska töntig ut då faktiskt... :P Har dock inget kort på henne så... Ska fixa det!
Stisse: Rev mycket första gången, men efter det gick det riktigt bra. Jag blev dock riven på armen så det sved till när jag skulle lyfta honom. Och då blev jag inte så glad...Han hoppade på 60 cm på ett höjdhinder, men rev tyvärr. Efter att ha sänkt lite så gick det ju bra =)
Dock tycker ajg att det är tråkigt när han bestämmer sig för att hindret är för högt och försöker hoppa emellan bomarna. Det gillar vi inte :(
Molly: Gick superbra (för att vara Molly)! Hoppade alla hinder, brakade eller hade inte sönder ett ända! :O
Det gick verkligen super! Det kanske bor en hoppkanin i henne i alla fall ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0