STKH 16/9

2012-09-22 @ 16:10:00 Idas inlägg Permalink

Förra helgen var jag på besök hos STKH. Väldigt mysig tävling där med! :)

Alla mina kaniner tävlade Rak msv även denna gång.


Tingeling: Hon klarar verkligen inte av MSV längre, allt självförtroende är som bortblåst. Hon kom bara till halva banan, men till dit gick hon sååå fint!! Sen totalkrachade hon i ett hinder och sen blev hon rädd så inte rörde sigi fläcken. opl.


Polly: Hur megataggad som helst.. haha x) Men på banan var hob lugn och hoppade precis i lagom tempo. I finalen därimot fick hon megafart och sprang som en tok genom hela banan. Detta slutade såkalrt i slarvfel och hon slutade på 0+2. Trodde inte att det skulel räcka men var nöjd ändå. Men det räckte till plats 4/39!!! PINNE OCH SVÅRKLASSNING!! Mattes lilla tjej, helt sjukt att hon är svår i rak!! :O:O:O :') Har inte riktigt smält det ännu.. Blir svårdebut 29/9. *chockad igen*


Skorpan: Gick superfint! Hade jättebra fart genom hela banan, vilket förvånade. Slarvade dock massor och fick typ 5 fel tror jag. Men bryr mig inte om felen när hon annar gick så fint!

Minns ni denna bild? Mattes lilla tjej :')

Kommentarer
Postat av: Elin

Herregud vad hon är duktig din Polly!! Hon kommer klara svårklassen plätt-lätt!!
Hon är verkligen superfin :)

Svar: Tack Elin!
Hur gick det för din bus i msv? ^^
kaninkompisarnasklubb.blogg.se

2012-09-23 @ 07:44:35
Bloggadress: http://starsbilder.blogg.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0