Jag ser det regnar, jag ser det regnar...

2011-08-10 @ 15:00:17 Idas inlägg Permalink

Här har det (som förmodligen hos alla andra...) spöregnat och åskat hela dagen! Usch, har inte kunnat gå ut förän det blev uppehåll för några minuter sedan, så då fick jag springa ut till kaninerna för att se att dom mådde bra. Vatten bytte jag på två sekunder och sen fick dom en tapp hö. Tussan var genomvåt, stackarn, så fick ta in henne och torka henne med en handduk :S
Hann precis in innan det började regna igen...
Vad ska man göra idag?
Sötis :´)


Kommentarer
Postat av: Emma Nymn

Sv:Ja jag kan inget annat än att hålla med dig gillar klubben redan :)

2011-08-10 @ 19:49:16
Bloggadress: http://emmanyyman.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0