Klart att jag måste kolla!

2011-08-16 @ 16:50:46 Carolines inlägg Permalink

Om ca en timme åker jag iväg till kvällstävlingen som både Agnes och Ida är med på! Jag skulle ju varit med själv men som sagt så hoppar vi det, och nu åker jag dit som filmare aka assistent aka nånting, kort och gott som Kaninmorsa.(haha, ponnymorsa-skämt :P) Jag hjälper till med det mesta dom tävlande behöver hjälp med, peppar och hejar, och såna där saker ;) Jag tycker att det är jätteroligt att bara vara med och titta, jag kan ju vara hinderuppställer eller något så finns alltid saker att göra! :D

Frusen bild från en film, Ellas första tävling! :D

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Okej. :) Maja är också stressad när vi hoppar, men det beror inte på hoppningen (vet inte vad det beror på, men tror att det är för att hon har blivit skrämd av en hund som är där varje tävling) jag fick ett tips av en i SöKH att jag skulle ta upp Maja mellan varje hinder, kanske funkar det på Ella? :)

2011-08-17 @ 00:23:36
Bloggadress: http://tildadalle.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0