Nu vill jag hem!

2011-08-04 @ 22:29:30 Carolines inlägg Permalink

Jag har verkligen hemlängtan nu, jag längtar till hamstrarna, ponnyn...Och så sakna jag ju såklart Ella! När jag kommer hem så ska jag först bara mysa och gosa, sen ska vi ta ett litet hoppträningspass, bara lite bus lixom och inga krav... Vi ska bara ha kul, och njuta av att vara tillsammans igen! :) Sen vilar vi nån dag eller så och så kör vi ett lite hårdare träningspass så att vi ska komma tillbaka till tävlingsformen! ;) Blir bra det här, läääängtar!
Bjuder på en mysfilm på Ellas första dag hemma hos oss :D (filmen gick konstigt nog ganska fort att ladda upp? Skumt internet!)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0