OS sett från min sida

2011-08-08 @ 20:26:41 Agnes inlägg Permalink

Hade tänkt att berätta om mina tankar om OS idag. ;)

 

Först och främst: Vi hade en helt sjukt fullt packad bil! Tog tyvärr ingen bild på den, men det var heeelt sjukt!!!

 

Slalom: Inget speciellt

 

Längd: Riktigt nöjd :D Hoppade 156,5 cm :D

 

Höjd: Även där supernöjd! :D Hoppad 62,5 cm högt. Vilket betyder pinne och det skulle varit en officiel tävling! :D

Önskar bar att jag fick starta..... Men måste ha mitt medlemsnummer!

Banhoppning: Även nöjd här ;) Var inte alls speciellt stressad, vilket är positivt :D

 

Löpning: Inget speciellt.

 

Ätning: Sist. Som väntat :P Men det bjuder vi på :D

 

Jag måste också säga: Jag fullständigt ÄLSKAR våra tävlingar! :) Det finns inget bättre!




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0