Snart i min ägo!

2011-08-05 @ 00:12:22 Idas inlägg Permalink

Snart har jag äntligen tre Atlas 10 open i min ägo! Det är tre transportburar som går att öppna i taket som jag sparat till väldigt länge. Jag har inte fått tag på då den färgen jag ville för den var slut på Gnagarboden.

 

Men pappa var snäll och ringde ägaren för Gnagarboden och hon var tyvärr på semester men kommer hem på måndag. Hon trodde hon kunde ha fått hemma några ljusblåa och att det bara stod fel på hemsidan, annars skulle hon skicka efter flera :) Så någon dag ska jag och pappa åka till Gnagarboden, det låg inte så långt bort som jag trodde!

Så Gnagarboden är verkligen ett tips, dom har mycket billiga grejer där!


Bild från Gnagarboden.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också en kaninblogg :D kika gärna in den, och lämna en kommentar ;) snygg blogg ni har <3

2011-08-05 @ 01:39:31
Bloggadress: http://www.kaninproffsen.blogg.seur
Postat av: Julia

Ja, jag tycker också att Gnagarboden verkar vara ett bra ställe :)

Jag ska skicka efter några akitaskålar därifrån :)

2011-08-05 @ 18:37:31
Bloggadress: http://frokenjulies.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0