Tips!

2011-08-19 @ 14:00:00 Tips Permalink

Läste det här tipset på Hamreryttarna, som Jossan hade skrivit. Men jag tänkte att jag skulle sprida detta vidare eftersom att det är en väldig rolig undehållning för din kanin och det är väldigt enkelt att göra!
Det du behöver är:
En morot(jag körde på morot men tror att även tjocka gurkstavar går bra?!)
En innerkruka eller vad de nu heter, ni vet en sån här brunorange som det är ett hål i botten på.
Jag gjorde så att jag tog en lagom hög kruka, så tittade jag hur stort hålet var och mätte sedan storleken på moroten efter det. Sen så trycker man helt enkelt i moroten hålet högst upp, sätter ner krukan till kaninen och så börjar underhållningen! Ella blev som tokig och drog och slet i moroten! XD Sen lyckades hon dock dra loss den vilket var mindre bra ;)
Haha, jag vet att ni älskar mina photoshopskills xD



Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, vilken fin bild ^^ :P

2011-08-19 @ 14:25:17
Bloggadress: http://mimmiissweetandcute.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0