Vad gör man?

2011-08-30 @ 22:08:04 Carolines inlägg Permalink

Idag har jag inte gjort så mycket med Ella. Inte ett strunt, ska jag säga er. Okej, jo, jag har gosat lite med henne inomhus, men inte mer än så. Och så har man bloggtorka också, vad skriver man om då?
Min nya favoritbild på Ella, älskade långöra! <3

Vad kan planen för imorgon vara med Ella? Jo, jag ska "kasta" ut henne i rasthagen en stund när jag kommer hem från skolan, medan jag äter, så får hon springa av sig lite :D
På torsdag har jag faktiskt inte så mycket planer... Tror jag ska hoppa lite terräng med henne, ja, det blir bra, haha xD
Är det bara jag som under vissa perioder har lite hjärnsläpp och inte riktigt kan komma på något roligt att göra med sin kanin?
Hörs imorrn eftersom att jag har äckligt bråttom nu xD ^^

Kommentarer
Postat av: simone

Vilken sötnos :D

2011-08-31 @ 10:50:54
Bloggadress: http://simoneh.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0