Ellas första snöööö!

2011-12-05 @ 22:18:11 Carolines inlägg Permalink

Det kom snö hos oss här ikväll och det stannade faktiskt på marken! Blev sjukt glad och skyndade mig att ta ut Ella för säkerhets skull, jag menar, imorgon kanske snön är borta och tänk om detta är dne enda snö vi får denna vinter? :O Hon såg alldeles för go ut, helt överlycklig och jag tror faktiskt att snö fick tummen upp från Ella! Jag tänkte filma/ta kort men det var alldeles för mörkt så man skulle inte ha sett något.... Så vi väntar och ser, nästa gång hon är ute i snön så är et förhoppningsvis ljust och då kan jag filma, hoppas att det är lite mer snö då också! :D

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0