Ang nya designen...

2011-11-29 @ 22:08:03 Carolines inlägg Permalink

Det är ju så att vi ska försöka få upp en ny design här så snart som möjligt... Men jag måste undra... Tycker ni att animationen är jobbig? Alltså att den byter bild hela tiden... Det var ju jag som gjorde nuvarande designen och efter mycket fixande så insåg jag att det aldrig skulle gå att få in alla oss + kaniner i en design och den inte var animerad och därför gjorde jag den animerad. Men den första kommentaren vi fick när vi startade upp bloggen var "Fast jag tycker att ni borde byta design, för det blir lite jobbigt att den byter bild hela tiden" Inget illa menat till den som skrev det, du har rätt att tycka som du vill! :)
Så min poäng är, tycker ni att animationen är jobbig? Eller tycker ni att vi skulle kunna göra en ny animerad design? Kanske inte ens ta med oss alla i designen utan folk får läsa nan och sånt på oss och kaninerna i menyn t ex? Vill gärna ha era tankar kring detta, så får vi lite inspiration! ;D
aekjbhe
Helt random så fick vår design komma med i inlägget (A)

Kommentarer
Postat av: Klara <3

Jag gillar animerad, så har kvar det :D

2011-12-01 @ 16:35:28

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0