Min och kaninernas utveckling :)

2011-11-22 @ 10:55:12 Filmer Permalink

Tänkte börja en liten "serie" där jag visar min och mina kaniners utveckling inom kaninhoppningen, och tänkte börja med Skorpan.
Skorpan som i början var min brorsas kanin, och som på sin första hoppträning hoppade bättre än vad Tussan gjorde... Startade sin första tävling 10/9-2010 (om jag minns rätt) i rak mini, där hon gick på 0+0 men med väldigt lååångsam fart X)
Första lättstarten starade vi den 10/10-2010. Då gick hon på 3 fel och visade verkligen att hon tyckte att det var roligt!
Skorpan har gjort en sån enorm utveckling och även jag har lärt mig massor. Tror knappt att det är samma kanin, en kanin som min brorsa knappt kunde hantera och som inte alltid varit den bästa hopparen på lite högre höjder (lätt)
Första raklättpinnen:
Precis utanför pinne i krok lätt:
Första kroklättpinnen:
Är så stolt och glad över där där vi är idag, bara två pinnar kvar till MSV i både rak och krok, med Skorpan som vi köpte 6 månader gammal som tjuvparningskaninunge...
Älskar dig Skorpis ♥


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0