Blir imorgon och en failbild

2011-10-05 @ 22:39:15 Carolines inlägg Permalink

Nu har jag precis laddat in alla filmer och bilder, haha, jag och Cissi filmade en film som var 10 minuter lång så det tog år och dar arr ladda in det i datorn så ni får klippen imorgon istället för jag måste helt klart klippa den där 10 minuterfilmen... Upptäckte en sak när jag tittade på filmen, och det är att jag ser så himla våldsam ut, jag lixom typ rycker i henne och allting... Är jag verkligen så våldsam på riktigt? xD Inte bra... Men ni får ha lite överseende med det haha ;) Just nu bjuder jag bara på en liten failbild från dne där dagen och så hörs vi imorrn med filmerna sen :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0