Datorn är lite seg ikväll...

2011-10-06 @ 21:42:37 Carolines inlägg Permalink

Min dator är ganska så seg idag så om dne inte går igång ordentligt så får vi helt enkelt vänta med videobloggarna en dag till, tyvärr :( Klippen är ju typ 10 minuter långa också så det kanske inte är så konstigt att dom går segt att jobba med... ;)
Det här översöta klippet må¨ste ni bara se! Haha, jag kanske har lagt upp det förut? Men iaf, kom på nu att det måste jag visa, hon var ås galet söt när hon kom! <3 Och är fortfarande såklart, hihi!
Edit: Blev typ livrädd när jag skulle spara det här inlägget, nån felgrejsida kom upp och jag trodde inlägget var borta... Som tur är fanns inlägget kvar, är blogg.se också segt elelr var dte bara tillfälligt?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0