Hoppträning med världens bästa kanin!

2011-10-06 @ 22:13:49 Träning Permalink

Tränade Ella litegrann idag inför tävlingen på lördag, för att se om känslan fanns kvar lixom ;) Och dte gjorde den verkligen, hon flööög över!
Måste verkligen få sitta och skryta lite om min kanin nu.

Ella är bäst. Hon kan vara så grining, så som hon alltid var i början, men jag har spenderat så enormt mycket tid med henne nu att jag vet att hon faktiskt har ett hjärta av guld, man måste bara kunna locka fram det! Hon är busig och kan göra en massa käppa saker vilket jag älskar med henne. Inom hoppningen så har hon sina egna åsikter, jämt. Vill hon inte, ja, då vill hon inte och då är det hopplöst att få henne över minsta lilla hinder den dagne, så att hoppträna med henne är lite som ett lotteri! Men jag vet att hon har sån enorm talang då hon kan plocka enormt svåra hinder lätt som ingenting då hon känner för det, och jag menar verkligen LÄTT, hon ser inte ut att anstränga sig det minsta. MIN KANIN ÄR BÄST! :D

Nu är jag klar med mitt skryt och vi kan återgå till dagens hoppträning :D Gickk super iaf, gjorde det enkelt av ren och skär lathet och ställde bara fram stapeldiagrammet kombinerat med sverigeplanket och backen kombinerad med schackplanket. Hon gillade inte det första så mycket av någon knäpp anledning men det andra var jättekul tyckte hon! Hon hoppade dte första rätt fint från början men sen höjde jag och då blev det inte lika kul, så fick henne över de ett par gånger och sen tog jag stapeldiagrammet och ställde bakom backen + planket så det blev ett jättelångt och högt hinder som hon klarade, hela, galant och lätt, som alltid när hon är på humör! :D
Mobba inte rösten och de random saker jag säger tack! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0