Matte har världens bästa kaniner! ♥

2011-10-08 @ 19:51:19 Tävling Permalink

Denna dagen har varit grym! :) Har gått väldigt bra för mig och Carro ^^

 

Rak Lätt

Polly: Debut! 2 fel, gick såå fint, jätteduktig! :´)

Tingeling: Ett slarvfel på det enklaste hindret på banan (typ 20 cm ) såå synd då bara 0felarna gick till final :( Jämt ska hon slarva på det enklaste hindret så surt... (men gick väldigt fint i övrigt)

Tussan: 1 fel! Är hon sjuk eller? :D

Skorpan: Även hon 1 fel, duktig :)

 

Höjd ej elit

Tingeling: Höjddebut! Klarar framhoppningen väldigt bra och klarar helq hindret galant som var i elit höjd (!)

Klarar ingånghöjden på 50 cm på andra försöket. River sen ut sig på 60 cm.

Är så sjukt glad över att det gick så bra trots allt med den svåra framhoppningen och att hon hade så bra framåtbjudning på 60 cm! :D

 

Superkul dag, haha tror jag fått en ny favodomare X)

Dock glömde jag tävlingsböckerna, smart... -.-

 

Så stolt över mina kaniner och duktiga Polly som debuterade. ni är bäst! ♥


Väldigt suddig stillbild från film på Polly från idag.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Vad duktiga de var! :)

2011-10-08 @ 20:45:14
Bloggadress: http://tildadalle.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0