Min hamster rymde, OMG!

2011-10-18 @ 20:46:54 Carolines inlägg Permalink

Haha, kom inte på nån bättre rubrik xD Men ja, det är sant, en av mina hamstrar rymde just och jag hittade honom under sängen... Jag ropade "Zip, kom hit din lilla buse!!" och gav honom "blicken"... Då stannade han upp, lyfte lite på tassen och tittade på mig och sen började han gå mot mig, precis som att han tänkte "O-o-ok-k-kej m-m-matte...." Typ livrädd eller nåt, haha, flumm ;)
Back to the real topic... Ska gå ut till Ella nu och ta hand om henne litegrann, önska mig lycka till, det SPÖREGNAR! Nice...not :)

Kommentarer
Postat av: sara

Haha bra rubrik ;)

2011-10-19 @ 10:35:42
Bloggadress: http://kaninernas.webblogg.se/
Postat av: alvisss

Hello :)

Ska börja tävla med mina kaniner i västerås :)

Men mamma vill först att jag tittar på en tävling så vilken dag är den tävlingen ni ska på och vilken tid? :D

2011-10-19 @ 12:55:42
Bloggadress: http://alvisss.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0