Upphittad...

2011-10-01 @ 22:58:57 Carolines inlägg Permalink

Nu är kamerasladden äntligen hittad, dock sätte jag ig inte och laddar in alla bilder/filmer nu då jag snart måste sova(haha, jag ska upp tidigt imorrn, så ni vet! ;D)och det kan ta en stund... Så ni får klara er på arkivbilder tills imorrn i alla fall, sån katastrof är väl inte det, eller hur? ^^
Så nu har jag tyvärr inte så mycket bloggfantasi, har en massa bilder och sånt i kameran jag vill visa och har inte så mycket annat att blogga om... x( Ska se om jag kommer på något mer att skriva om, annars får jag väl säga att ja, vi hörs imorrn...
Åh det är sommar på denna bild, ge mig tillbaka den tack :(



Kommentarer
Postat av: Tilda

En fråga bara: Varför är det ''bara'' du, Ida, Agnes och Cissi som bloggar? (:



Eran blogg är bäst! :)

2011-10-02 @ 15:19:06
Bloggadress: http://tildadalle.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0