:D

2011-09-30 @ 23:00:04 Träning Permalink

Vill börja med att säga att ni är grymma med statistiken, den ligger riktigt stadigt nu!! :D Vi ska se till att den går upp ännu mer! ;D
Idag fick Ella komma ut på en liten hoppträning, började ed att hoppa lite höjd med henne, gick ganska bra faktiskt men sen så glömde jag ju att mäta också så jag vet inte.... ;) Sen ställde vi upp en lite kort bana på 3 hinder bara eftersom att hon inte verkade minsta trött :D Det gick också jättebra och Ella har verklige börjat digga rätuppstående nu, det märks!
Nu kommer det få blir arkivbild eftersom att jag bara inte kan hitta kamerasladden, ahhhh :S Där i har iaf jag och Cissi en hel del roliga videobloggningar från dagen, jag beter mig så sjukligt random så det är inte sant, som vanligt... Men jag lovar, jag är inte farlig, ni kan ta det lugnt! :D
Denna bild är dock ovisad så lite kul blir det i alla fall :)



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0