Jäkla s*it

2011-09-24 @ 16:33:34 Idas inlägg Permalink

Har hela natten inte alls mått bra, ont i huvudet, ont i magen, svättats m.m så har bara sovit runt 5 timmar...

Innan jag åkte till Gnagarboden idag åt jag lite frukost och tog en alvedon,men sen när vi var framme började jag känna mig lite konstigt. Helt plötsligt blir jag yr. Jag kommer bara ihåg att jag tog tag i pappa sen blev allt svart...

 

Jag svimmade och var borta i ca 10 sek sa pappa innan jag vaknande upp. Dom hade så satt mig på en bänk. Huvudet snurrar och usch vad obehagigt och äckligt det var :S Jag fick ett äpple,vatten och saft då det var energi/socker som saknades i min kropp. Efter kanske 20 min blir jag bra men darrar och känner mig lite yrslig.

Förmodligen hände detta för att jag sovit så lite i natt och ätit för lite frukost.

 

Vill tacka ägaren för Gnagarboden som hjälpte mig så mycket med saft,äpple o.s.v!

 

Men det blev som en chock för oss och jag tror alla blev rädda :S Usch var nog det värsta jag någonsin varit med om...

 

Ivarefall, just nu har jag ont i huvudet och ont i magen. Blir förmodligen ingen tävlingen imorrn, det är det som gör mig så ledsen. Tingeling skulle ju debutera längd och min lilla Polly skulle ju debutera. Jag packar allt idag för säkerhetensskull om jag blri frisk, men det lutar mest åt att jag inte åker på tävlingen :´(

 

Jäkla s*it jag som också ville inviga dom nya burarna.



Kommentarer
Postat av: Nadja

Nej vad tråkigt.. :<

Vi håller tassar och tummar här hemma för att du ska bli risk tills i morgon!

2011-09-24 @ 17:32:14
Bloggadress: http://smasotaniner.blogspot.com/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0