Så sugen!

2012-04-22 @ 15:30:14 Agnes inlägg Permalink

Jag är verkligen supersugen på att bygga en ny kaninbur, göra klart ute i logen och "flytta" dit!
JAg ska bara göra klart golvet först.... Och så måste ju nån bygga den där kaninburen....
En ny utebur skulle ju inte heller sitta fel.... Men vem ska hinna med det?
Okej, jag hinner nog med det. Det gäller bara att orka göra det! Men ta det lugnt! Jag håller på!
Jag har i alla fall tänkt tanken.....
Just det! Först måste taket lagas.... Suck!
"Bara jag slipper göra något så är jag nöjd! Har matte gett sig in på det där får hon skylla sig själv! Jag tänker då INTE göra något i onödan! Så det så!"

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0