Gästbloggning 1

2012-08-13 @ 15:13:39 Permalink

Hejsan!
Mitt namn är Alexandra, jag är 12år och jag fick nu gästblogga här på denna bloggen. Jag bor i finland och har två djur, en hund som heter Timmy och en hamster som heter Piff. Hade förut också en kanin som hette Roope. Jag rider, varannan vecka vid en ridskola som ligger ca 30km från där jag bor. Jag rider också ibland på min småkusins ena häst. Jag red första gången när jag var 5 eller 6 år men började på ridskola när jag var 10. Sen gillar jag också att fota, vara med vänner, shoppa och blogga. Driver en egen blogg också. Har bloggat sen jag var 10-11år typ. Inte så länge egentligen. ^^ Men i min blogg skriver jag om allt som händer i min vardag och så. Finns inte mycket mer att säga en tack för att jag fick gästblogga här på denna fina blogg! :) Skickar också med lite bilder! ;)
Mvh. Alexandra - http://gonnalivemylife.soclog.se/
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0