Byta foder?

2012-01-25 @ 09:19:45 Idas inlägg Permalink

Funderar på att byta foder då jag inte är nöjd längre med det jag har. Dom får så sjukt kantiga rumpor av det :/ (haha,det låter lite fel,men jag tror att ni förstår vad jag menar,"koknölarna")

 

Har hört att många tycker blandning mellan Edel och Rabbit Royale är bra. Så funderar på att byta till Edel,har ju redan Rabbit Royale.

Vet att Carro har Edel men har faktiskt inte hört någonting alls från henne om fodret X)

Någon som använder Edel,och vad tycker ni om det? :)


Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har Edel och tycker det är bra! Mina kaniner håller hullet bra och dom har fina pälsar, sen är det ju lite olika från kanin till kanin, men jag tycker det är bra!

2012-01-26 @ 17:38:48

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0