Edel

2012-01-26 @ 20:47:42 Carolines inlägg Permalink

Läste Idas inlägg om foder och tänkte att ja, jag kan väl berätta vad jag tycker om Edel :D
Jag kan väl inte säga mycket mer än att jag är supernöjd med det! Fick med en påse Edel-pellets med Ellla som övergångsfoder när jag först köpte henne. Sen åt hon en annan pelletssort ett tag och nu kör jag på Edel igen som jag blandar ut med lite olika örter då och då. Ella älskar det och hon får fint hull av det, lagom rund och go, hihi :) Så jag är jättenöjd och jag kan helt klart rekomendera Edelpellets :)
Ellas FÖDA. Yummi, right?



Kommentarer
Postat av: Jenny

jag använder också Edel till mina. Köper ni ute i Tortuna? :P

2012-02-01 @ 16:28:44
Bloggadress: http://sweetyskaniner.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0