Ellas födelsedag!

2012-01-28 @ 23:27:23 Carolines inlägg Permalink

Igår fyllde min fina ängel 1 år! <3
Tyvärr var jag i skolan hela dagen och sen direkt hem och drog på konsert så rörde knappt datorn igår förutom jättesent på kvällen när vi kom hem och då var vi dödströtta så därför får hon ett inlägg idag!
Jag, Ida och Cissi sjöng för henne när vi kom hem från skolan och hon fick sina presenter. Tussan, Tingeling, Skorpan och Polly hade varit så snälla att dom sagt åt matte Ida att ta med en present från dom till Ella! :D Så hon fick en bit knäckebröd vilket hon uppskattade såklart! Av mig fick hon också en bit knäckebröd(haha, tog det innan jag visste vad som fanns i paketet så det blev mer knäckebröd)plus en bit banan som är hennes favoritgodis. Cissi filmade när vi sjöng och gav henne presenterna och när hon moffade banan vilket är en rolig syn, haha xD
GRATTIS MIN FINASTE BÄSTA ELLAPELLA! ♥
Stor tjej nu :')

Kommentarer
Postat av: Tilda

Grattis fina Ella!! :D ♥

2012-01-28 @ 23:48:37
Bloggadress: http://ponnikanin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0