Kistamässan :D

2012-01-06 @ 20:30:00 Idas inlägg Permalink

Var superkul på mässan :D Hängde dock nästan bara vid kaninhoppningen,Gnagarboden och Libra Artic. Konstigt? ;)

Haha,gjorde världens tabbe också. Ni vet i såna där företags-montrar,där det ligger massor av tidningar och sånt. På en monter stod det en ganska stor skål med godis. Jag tänkte "åhh vad schysst att dom bjuder på godís!" (väldigt många andra montrar hade också godis) Så jag tar en godis och sen minns jag faktiskt inte vem som sa det,men godiset var med i en tävling! Man skulle inte äta det XD Åhh herregud,pinigt...
Det var en sån där tävling "hur många godisar finns i skålen?" typ. Men vem anar det när godisskålen står mitt på montersbordet UTAN lock? Haha XD Som tur var hade dom extra godisar... :P

Hejade på några från klubben,shoppade till kaninerna och såg på ett grymt finallopp i Rak Svår! :D

Shoppingen:

Hittade denna snygga bogsele på Gnagarboden,man får passa på :D Tingeling behövde ändå en större selen nu för all vinterpäls,selen är i storlek M.


En påse RR


Två påsar märlor från Libra Artic.

Skulle ha fotad massor av kaninbilder,men glömde helt bort kameran som låg i min väska hela tiden :(


Kommentarer
Postat av: Julia

Libra Artics märlor är väldigt dyra, eller hur? Jag tycker det är bättre att köpa krampor (samma sak som märlor) på t.ex. Biltema och så böjer man dem hemma :) Då får man typ 150 st för 40 kr :)

2012-01-08 @ 22:02:47
Bloggadress: http://frokenjulies.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0