Hemma igen!

2012-07-16 @ 14:30:09 Idas inlägg Permalink

Nu är jag tillbaka! :D Varit borta i 13 dagar så rastlösa kaniner det är bara förnamnet ;)
 
Medans jag var i London så har en viss tjej här hemma (Polly) inte skött sig alls. Varit superarg och bitits och hållt på :S Visst hon är lite tjurig ibland men aldrig så här som hon tydligen var... Men direkt när jag kom hem igen så blev hon snäll :') Känns bra då jag ivarefall på nåt sett betyder något för henne, för ibland känns det som att hon hatar mig.
 
Efter en vecka hos min syrra så kom jag hem igår. Hann ta ut en kanin innan kvällen så då fick tokrastlösa (och tjuriga) Polly komma ut i rasthagen. Jag satte mig i mitten och helt plötsligt så hoppade hon upp i mitt knä. Så brukar hon göra men denna gången satt hon kvar länge och ville bli klappad. Sedan sprang hon iväg och då ropade jag hennes namn, då kom hon springande mot mig, sprang runt mig och hoppade upp i mitt knä och typ la sig i mitt knä och ville bli klappad :') Verkar som att någon har saknat sin matte, fina älskade underbara tjejen <3 Jag lovar, hon har inte varit sån sen hon var bäbis, min underbara tjej är tillbaka <3 Så satt vi och mös lääänge :*
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0