Filmer från tävlingen

2012-03-15 @ 20:25:10 Tävling Permalink

Här är filmerna! :D
Skorpans kändes inte värt att lägga upp, verkligen inget bra lopp.
Blev ingen musik denna gången då jag inte hittade några passande låtar X) Sen la jag även upp dessa videor på min kanal, så min fråga till er: Vill ni att mina tävlingsvideor också ska vara på KaninKompisarnas youtube-kanal?

Ni lär lägga märke till mig och min tonårskanin vid 6:e hindret i grundmgången. Hehe, blev lite bråk där... :P
Haha hoppet ser för roligt ut också




Race Tussan :D


Tingeling :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Duktiga och grattis till Pollys pinne! :)

2012-03-16 @ 22:21:56
Bloggadress: http://svartkanin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0