Fullt upp

2012-03-22 @ 20:43:09 Carolines inlägg Permalink

Gud, jag har helt glömt bort bloggarna, både min egen och den här! Mitt liv har varit så helt otroligt fullspäckat dom senaste dagarna så det är inte klokt ;D Allt från Loreen, stallet, Jedward, kaninen såklart och en massa annat.
Har faktiskt inget intressant att berätta men ville inte låta bloggen stå tom från inlägg från mig ;) Berätta att jag lever lixom.
Nu vårat enorma projekt i skolan iaf över och jag har inget mer inplanerat framöver vilket betyder att jag ÄNTLIGEN(för första gången på typ två veckor)kan chilla lite utan att behöva tänka på en massa annat ;) Och ska försöka att få mer tid över till kaninen och därmed bloggen.
:)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0