Hoppträning

2012-03-22 @ 20:08:43 Träning Permalink

Igår var det hoppträning med ninisarna :) En rak lätt bana på 7 hinder.

Polly: Helt tokig. Helt galen när hon upptäckte att vi skulle hoppa... Får knappt tag på henne, hon får panik och det börjar verkligen inte bra.
Hon rev första p.g.a kopplet och sedan näst sista som var väldigt brett med ett plank framför. Men andra gången hon hoppade, WOW vilken fart! Wroooooom och sen felfri :D Då slutade jag med henne när hon gick så fint sista gången.

Tingeling: Superfin :D Hoppade jättebra, precis så som jag vill att hon ska hoppa.

Skorpan: Sådär fart,inte så hoppglad :P Men det gick ändå rätt okej.

Tussan: Ångrar att jag anmälde henne till lätt ny på lördag XP Det gick verkligen inte bra. Rivning,rivning,rivning... noll fart, helt ointressrad. Så blir intressant och se hur det går på lördag..

Idag hopptränade jag samma bana med Tingeling också + att jag tränade på höjd. Höjden gick kanon, hon hoppade högsta från stillastående (!) och banan tyckte hon var superkul, hon sökte hinder hela tiden. Tänk vilken skillnad det är på henne när det är snö och inte är snö ute när man hoppar! :)

Favorit i repris

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0