Kommentar

2012-03-31 @ 17:24:40 Agnes inlägg Permalink

SV: Tack för din kommentar!
Tyvärr har man inte så många klubbkompisar i ens egen klubb tyvärr då de har kaniner i alla klasserna och springer alltså runt typ hela tiden.
Jag kan sitta och prata med de som kommer från andra klubbar istället. Och det kan i och för sig vara trevligt.
Tror du man skulle kunna gå med i en annan klubb och säga att man inte behöver vara där kl8 på morgonen och istället komma lite senare?
Elin (länk) kommentrade mitt inlägg om hur tråkigt det kan vara på tävling.
Svar: Tyvärr har man inte så många klubbkompisar i ens egen klubb tyvärr då de har kaniner i alla klasserna och springer alltså runt typ hela tiden.
Jag kan sitta och prata med de som kommer från andra klubbar istället. Och det kan i och för sig vara trevligt!
Att titta på andras kaniner är kul, tills man har sätt dem några gånger och vet hur de hoppar. Då är det inte lika kul längre...
Jag har bara tävlat i Västmanlands Kaninhoppare, så jag ska kanske inte uttrycka mig i hur det är att tävla i någon annan klubb. Men jag skulle tro att det är ännu segare... Tråkigt nog.
Kram tillbaka Elin!
Bild på Stisse, med rumpan utanför bild XD

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0