Min åsikt

2012-03-30 @ 15:20:46 Agnes inlägg Permalink

Tycker ni att det är kul att vääänta när man är ute på tävling?
Man kommer dit klockan åtta för att hjälpa till att bygga hinder, och sen hoppar man inte försen klockan två?
Visst, man kan ställa upp hinder och så. Men hur kul är det i längden?
Är det verkligen värt att tävla med sin kanin om man måste stå ut med all den här väntan?
Varför kan man itne bara ha ungefärliga starttiden för klasserna.
Då kan man ju säga att min klass startar ca två, oh då är jag där tills dess.
Skulle inte det räcka?
För jag vill inte vänta i fem timmar för att min kanin ska riva ett hinder på banan och så åker man hem.
Då slipper dessutom kaninerna sitta i en trång transportbur i flera timmar!
Är det verkligen värt det?
Kommentera gärna vad ni tycker! Jag tål kritik!
Hoppsan på sin starkaste gren! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Förlåt då!

2012-03-30 @ 15:53:44
Bloggadress: http://ssupersmothie.blogg.se/
Postat av: Elin

Visst kan det bli tråkigt att vänta när man tävlar i någon annan klubb, men i hemmaklubben tycker jag det bara är härligt att få vara ute en hel dag och umgås med klubbkompisar. He he, får nästan panik när dagen börjar lida mot sitt slut :D



Precis innan man ska tävla (i utomklubbarna) så tycker jag för det mesta att jag får vänta jäääätte läänge. Men under dagen tycker jag det är ganska kul att se på de andra kaninerna och njuta av vädret (om det inte är oväder förstås ;)



Men jag kan förstå din tanke, att man kommer till tävlingen, är där iflera timmar och det kanske inte går någe vidare. Då kan det kännas ganska surt :P



Kram Elin

2012-03-30 @ 19:02:36
Bloggadress: http://starsbilder.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0