Min kamera

2012-03-14 @ 19:08:40 Agnes inlägg Permalink

Okej... Ska försöka redovisa vad jag har för kamera i detta inlägg...
Och jag ska säga er att det inte är lätt, då jag knappt själv vet vad jag har för kamera :P
Aja!
Det är en canon (inte nyinköpt) och egentligen mammas kamera. Men jag hr väl lite "tagit över" den ;)
Jag tror att det heter 400D digital.
Sen bruark jag mixtra lite med objektiv och filter. Gillar t ex att använda stjärnfilter, fast oftast inte när jag fotar kaninerna ;)
Inställningarna på kameran ändras ständigt när jag fotar kaniner. Oftast beroende på vad et är för ljus och för väder ute.
Sport är bra eftersom det kan fånga kaninen snabbare, men det är ite bra vid dålig väder har jag kommit fram till...
Bild:
Bild:
Blir mycket bättre bilder när man tar med kameran än med datorn, men men :P

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0