Tofs

2012-03-27 @ 17:26:22 Agnes inlägg Permalink

Jag har börjat med att sätta upp Hoppsans pannlugg i en liten tofs när jag hoppar.
En anledning är att hon ska se lite bättre, men också för att hon är sååå söt (okej, hon ser ganska töntig ut ibland..).
Jag använder sådana snoddar som man anväder på hästar. Problemt är att de som jag har är av gummi och otroligt lätta att ha sönder :(
Någon som har något alternativ till dessa gummisnoddar eller ett tips på hur man inte har sönder dem så lätt?
OBS! Tänk på att det måste funka för en kanin!


Gammal men ovisad bild på Hoppsan, där hon förövrigt ser ut som en gris....

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej!

Otroligt fin blogg och många fina bilder! :D

2012-03-27 @ 17:51:14
Bloggadress: http://soltassens.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0