Ang födelsedagar

2012-05-05 @ 18:24:01 Agnes inlägg Permalink

Ida är ju på jakt efter presenter till sina kaninre då de snart fyller år.
Hon kan EXAKT datum på sina kaniner i huvudet!
Det kan inte jag kan jag erkänna direkt......
Så jag undrar bara: Firar du dina kaniners födelsedagar?
Jag gör som sagt inte det då jag inte vet när de fyller år.
Okej, Stisse kan jag ta reda på när han fyller, det är i Februari (Har för mig att Ida även kan hans födelsedag??).
Hoppsan vet jag också är född "någon gån gi början av februari", inget exakt datum alltså.
Paket var det här! Dock med juleteketter... Hmm....

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vet du när Glimt fyller år? :P

2012-05-06 @ 09:33:40
Bloggadress: http://ebbagraversen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0