Woho

2012-05-19 @ 21:14:48 Träning Permalink

Hehe, tack för kommentarerna, yey, jag fick godkänna kommentarer *överlycklig* och hela tre strycken också :D
Idag bestämde jag mig för att hoppa lite med Ella, bara för att lixom, passa på när det är fint väder :)
Det gick toppenbra idag också! Fint och luftigt hoppade hon!
Sen bestämde jag mig för att testa något lite galet!

Jag löshoppade nämligen utan inhägnad! Bara en gång för att se om det gick bra och det gjorde det! Jag hade selen på och knäppte bara av kopplet. Hon var hur duktig som helst och sprang på och hoppade all hinder utan problem och stannade sedan direkt efteråt och försökte inte springa iväg från mig utan jag kunde bara gå fram och plocka upp henne utan protest alls!
Skulle aldrig ha gjort det om jag inte litade på henne till 100%. Man kan inte alltid lita på Ellpell men när det gällde just det här så kände jag att jag faktiskt kunde lita på henne, så vet ni det innan ni planerar att kommentera något ;)



Kommentarer
Postat av: Tilda

Det ser ut som att Ella tycker att det är kul att löshoppa :D

2012-05-20 @ 18:19:40
Bloggadress: http://ponnikanin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sååå duktig hon är! :3



Tycker själv att det är jätte roligt med löshoppning! :D

Det är skönt när man kan lita på dom, :3

2012-05-20 @ 21:47:03
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/
Postat av: Cissi :)

Gud vad duktig hon är :)

2012-05-21 @ 09:29:50
Bloggadress: http://hunddagboken.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0