Hejhopp

2012-11-25 @ 19:56:08 Carolines inlägg Permalink

Jag vet inte hur länge sen det var jag bloggade här faktiskt! Länge iallafall! 
 
Det har blivit så då jag helt enkelt inte har något att skriva om + tiden räcker inte till(lev medan ni kan sa de f.d åttorna och nu fattar jag vad dom menade).
 
Jag skulle kunna gå in här varenda dag och skriva såna där superduperroliga inlägg "idag har Ella varit i rasthagen precis som alla andra dagar eftersom att hon går ut själv som hon vill här är en söt bild hejdå" typ så, eftersom att dagarna ser ut så, mer är det inte.
 
Vi hoppar ingenting längre och kommer förmodligen inte att ta upp det på ett bra tag heller. Anledningen är helt enkelt att min kanin är tjurig och egen, och inte låter mig lyfta henne när hon har selen på sig. Hon låter mig knappt sätta på henne selen ändå så :P
 
Jag tycker det är lite jobbigt att gå in här och blogga när man ser de andra "bloggmedlemmarna"(eller vad man ska kalla det?)som har sina jättesnälla kaniner som dom hoppar och busar med och så sitter jag här med min kanin som i nuläget inte ens låter mig klappa henne. Jag vet inte vad som hände mig någonstans vände det bara och hon blev tjurig och springer iväg om jag så mycket som kommer i närheten. 
 
Hon ska snart flytta upp på altanen igen och då måste jag försöka jobba tillbaka till det vi hade. 
Det är vad som händer just nu, i mina ögon finns det inget att blogga om. Jag vet inte, kanske det är dags för mig att ge upp den här bloggen helt. Jag tvivlar starkt på att jag skulle bli saknad i alla fall, haha. 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0