Gästbloggning 3

2012-09-17 @ 14:43:52 Permalink

Hej! Jag heter Stina och är 14 år.
Jag brinner för kaninerna.

Har för tillfället 3 snart 4 kaniner.
Det är Flinga , som är en vit blåögd kanin.
Prince Caspian , som är en renrasig sachsengold.
Loka , som är en havanna mantlad , Fransk vädur.
Och snart även Lady million, som är en viltgul hoppkorsning.
Tävlar med alla i kaninhoppning.
Och det var faktist här som jag fick reda på kaninhoppning! 
Är otroligt tacksam för det. :)
Bild på Elwira :)



Jag bloggar på min & min kusins blogg.
Den heter Zetterberg.webblogg.se och vi försöker uppdatera så mycket som möjligt!

// Stina :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0