ULKH 25/8

2012-09-22 @ 15:53:00 Idas inlägg Permalink

Kom på att jag har lite resultatinlägg som jag glömt skriva (a) Ni brukar gilla dem så jag skriver dem ändå =)

25/8 var jag hos ULKH på en jättemysig tävling :D Rak Msvx2.

Nu minns jag inte alla resultat, och trode att jag skrivit ner dem, men inte alla..

Tingeling: Minns att hon gick sååå fint på bara 2 fel i en av omgångarna!! Banan låg bort från transportburarna men hon gick såå fint ändå! Så stolt över henne. Minns tyvärr inte den andra omgången (som jag tror var den första) men tror hon gick på runt 3-5 fel..

Skorpan: Minns att hon också förvånade mig denna gång att gå en gång på 3 fel. Men hon slarvade tyvärr mycket :/

Polly: Henne minns jag verkligen från denna tävling! Gick superfint i första på 1+1 och slutade på plats 4/17, som räckte till PINNE! Pollys första rak-msvpinne! Så duktig :')

I andra omgången var hon megatrött, vägrade hoppa på framhoppningen i finalen..

Men vad gör tjejen? Går på 0+1, 4/16 och PINNE!! Gud :O Hennes andra msvpinne på samma dag. Älskade duktiga nin! ♥

Åkte alltså hem med två st msvplaceringar med Polly, bara en kvar till svår alltså. 

*chockad*


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0