NY BLOGG

2013-01-03 @ 09:11:00 Idas inlägg Permalink

Vi har nu alla kommit överens om att lägga ner denna bloggen, det funkar helt inte längre och många av hos har inget att skriva om, och både jag och de andra anser att jag inte kan driva den här bloggen ensam... Så det här tyvärr slutet för kaninkompisarnasklubbs blogg :((((( Men jag vill tacka för den här tiden och för alla kommentarer och följare, och att ni följt med under våra svackor, tack ♥
Men jag kommer att fortsätta blogga om kaninerna, eftersom att det är mitt största intresse och jag hoppas att alla bloggläsare härifrån följer med! :) Där kommer jag fortsätta skriva om kaninerna, utvecklingen med Findus, tävlingarna o.s.v
 
Ni finner nu mig på denna bloggenhttp://idalovgrenshk.blogg.se/
 
Hejdå :( Men hoppas att vi ses ute på banorn framöver underbara bloggläsare! ♥
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0